Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen yaz patladık tatil dönemi kısıtlamalar kalktı elden ele gezdirdik virüsü daha doğru düzgün ekonomi patlak vermemişken otelleri açmak ülkeye turist almak nedir neyin acelesi. Yani en başında patladık bu saatten sonra istediğiniz kadar kısıtlama yapın bitiremezsiniz.
Ya turistle çok alakası olduğunu düşünmüyorum test yaptırmayanlar zaten giremeyecek. Ülkeye döviz de lazım. Bizim kendi halkımız bilinçsiz davrandı cafeler esnaf gereken sınırın üstünde müşteri aldı 1ay önceki kısıtlamaların hafifletilmesinden sonra bile öyle yaptılar. Her şeyi hükümette aramayalım bizim halkın bilinçsizliği yüzünden bitmiyor adam doğru düzgün maske takmıyor hala otobüsler tıklım tıkış