siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 hafta tam kapansak biterdi diyenler gerçekten inanarak mı yazıyor bunu yoksa kafa mı buluyorlar...3 hafta sonra sıfırlanacak mı bu hastalık...sıfırlanmayacak. sıfırlanmadığı için tekrar yayılmayacak mı?

Ayrıca okullarda saklanıyor diyenler de neye dayanarak yazıyor bunları...benim okulda 92 öğretmen ar. son 3 ayda hasta olan sayısı sadece 1 ...2000 öğrenci var. son günlerde 10-15 hasta çıktı. bugünler biraz daha fazla ama öyle abartıldığı gibi değil...ayrıca 1 öğretmende ya da öğrencide çıktı diye okulları kapatmak ne kadar mantıklı...
Daha yeni başımızdan geçen bir durum türkçe öğretmenimiz 3 hafta rapor aldı ve sebebi söylenmedi. Ardından Sosyal öğretmeni 3 hafta rapor aldı sebebi söylenmedi. Geçtiğimiz günde matematik öğretmeni rapor aldı sebebini bilmiyoruz.

Siz ne düşünürdünüz bu durumda çocuğunuzu gönderirmisiniz ?