Ötekileştirilmekten ayrıştırılmaktan bıktım.
8
●238
- 07-04-2021, 08:39:55Ne yazikki bugun mevcut belediye karsisinda siyasi gorusum oldugu icin hic bir sekilde destek goremiyorum 1 yildir isyerim kapali sozlesmeli banka dekontu kira destegimiz bile reddoldu kaymakamlik umursamiyor. Yetmezmis gibi bu sureclerde yanimda olan dostum gecen sene evlenmisti ve dün gece ogreniyorumki yurt disina kacmis cunku 5 yildir dayaniyordu egitim cart curt sendikasina uye oldu diye 10 yillik emekleri bosa gitmis ogretmenlikten atilmisti feto davasina ben inanmiyorum sonuna kadarda olmafigini biliyorum boyle isleri. Ama bunubbile soylesek artik ya hain ya nankör oluyoruz yada dinsiz yada ne bikeyim vatani peskes ceken oluyoruz artık bitsin kacmakdan kurtulmakdan bahsetmesin kimse istiyorum. Takım tutar gibi tutulmasin su siyasi partiler delinin .... tuttugu gibi tutulmasin... bal tjtan parmagini yalamasın birseyler duzelsinnn istiyorum saygilar sevgiler iletiyorum.
- 07-04-2021, 08:44:36Üyeliği durdurulduBu işler böyle sizin görüşünüzde ki parti başa geldiğinde onun da yapacağı şu anki ötekileştirenleri ötekileştirmek olacak..RenkliB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2021, 08:56:34Yaklaşık bi 6 7 yıl once felan abilere gidiyorduk. Orda hem sohbet hem ders calisiyorduk. 3 5 ay bir sure gecmisti. Ve ordaki abiler insanlar bize polislik sınavlarına girmemizi tavsiye ediyordu. Bir gun yine bu konu acildi. Orada arkadaslarimdan biri derslerin kotu oldugunu bu puanı alamayacagini soyleyince oradaki abilerden birisi siz yeterki sınava girin biz size yardimci olacagiz. Cikacak Sorulari bile size veririz diyince şok olmustum. Ve o gunden sonra bi daha gitmedim. Oradaki Bir cok kisi o sayede polis oldugunu biliyordum. Meslekten atilanlarda oldu devam edenlerde halen var. Atilanlarin bir kısmı yurt disinda iltica etti. Ve cogu yurt disinda. Ve eminim burdaki memurlardan daha iyi bir hayat sürmekte. Dusununce bazen keske bende içine girip iltica etseydim diyorum.4 kişi bunu beğendi.
- 07-04-2021, 09:35:56Hocam desteğin neden reddolduğunu neyin yanlış olduğunu öğrenmeye çalıştınız mı? Cimer'e falan yazın destek alan binlerce kişi var dünyadaki en muhalif diyebileceğim akrabalarımın bile destek aldığını gördüm sonuçta desteklediğiniz parti alnınızda yazmıyor. Benzer durumlarda kalan insanlar hemen durumu siyasi görüşüne bağlıyor bu durumda da insanlar kendini ötekileştirmiş ayrıştırmış oluyor. Herkesin yararlanabildiği bir destekten gerekli evraklarınız belgeleriniz vb tamamsa gereken durumları taşıyorsanız yararlanırsınız sorunun ne olduğunu araştırın üst kurumlara gidip sürekli başvuruda bulunun öğrenin.
- 07-04-2021, 09:40:44Feto geçen kısılere gram acımıyorum ellerınden gelse bır kasık suda bızı boğarlar gunluk yasantım da goruyorum guçlerı yetse boğacaklar
Hemde bunu yapanlar senın akraban esın dostun kımse bu saatten sonra feto savunmasın halk da goruyor sırf ak partı destekleyenlerı yıne ak aprtılı beledıyelerde tasfıye etmeye çalışıyolar
veya normal yasam da kul hakkını yıyıp sonra senın baban namaz nıye kılmıyor sen kılıyorsun dıyolar
babamın surduğu mınube normal 17 munubuse yarı kontenjanda 8 -9 kısı yerıne fazla yolcu aldı dıye 12 kısı yakalatıp 3000 kusur tl en ust lımıtten ceza yazdırıyordular ve kendılerının arabaları bırak yarı yarıyayı 17 kısılık yolcu arabasının ayakta yolcu alıp bır tane ceza yazılmıyor
halk kör değil
buda benım gorduklerım yasantım ayrıca ozellıkle beledıyenın sızı destekden magrum ettını dusunmuyorum benım olduğum yerde ustte analttığım kısıler çatır çatır beledıyenın verdığı parayı alıp yıne kotuledıler laf soktular madem magdursunuz buyuk sehır yerıne dığer muhalıf beledıyeye gıdın
buda benım akraba es dost bıldım ınsanlardan defalarca yedımız darbelerden dolayı olusan gorusum
ahirette de hesaplarını Sorucam HAKİMİN KENDISI ŞAHİT OLDUĞU GÜN 3 kurus rızka goz dıkenler o gunu beklesın - 07-04-2021, 10:47:56Yalnış düşünüyorsunuz evet içinde o kötülük olanlara bende acımıyorum hatta en başından sıla hasreti çekenler, örnek a haber sunucusu biri var adını tam bilmiyorum milyonların önünde övüp özleyip serbest.moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2021, 11:01:26Hocam siyasi görüşle partizanlık ayrı şeyler. Malesef siyasetin böyle sonuçları oluyor. Sen siyasi görüşünü sandık haricinde paylaşırsan mutlaka karşı taraftan bir etki görürsün. Eğer ben bu siyasi görüşümü herzaman heryerde dile getiririm diyorsan ozaman siyasetçi olacaksın. Ben şahsi olarak siyasetten uzak duruyorum. Sandık başına geçince kendi görüşüme göre oy kullanıyorum. Bulunduğum konumda zaten siyaset yapmak bile mümkün değil. Eğer bu ülkede rahat yaşamak istiyorsan siyasi görüşünü kendine saklayacaksın. Yada siyasetçi olup görüşün için mücadele edeceksin.RenkliB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2021, 11:25:51RenkliB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siyasetten önce insanın düzelmesi lazım. Adalet bilincinin insanlara aşılanması lazım. İnsanın insana değeri yok artık. Borum b*k bir yer haline geldi.
Ben pencereye sarı lale konulduğunda insanların oradan geçerken daha dikkatli, sessizce geçtiği eski çağlarda yaşamak isterdim.