Yaklaşık bi 6 7 yıl once felan abilere gidiyorduk. Orda hem sohbet hem ders calisiyorduk. 3 5 ay bir sure gecmisti. Ve ordaki abiler insanlar bize polislik sınavlarına girmemizi tavsiye ediyordu. Bir gun yine bu konu acildi. Orada arkadaslarimdan biri derslerin kotu oldugunu bu puanı alamayacagini soyleyince oradaki abilerden birisi siz yeterki sınava girin biz size yardimci olacagiz. Cikacak Sorulari bile size veririz diyince şok olmustum. Ve o gunden sonra bi daha gitmedim. Oradaki Bir cok kisi o sayede polis oldugunu biliyordum. Meslekten atilanlarda oldu devam edenlerde halen var. Atilanlarin bir kısmı yurt disinda iltica etti. Ve cogu yurt disinda. Ve eminim burdaki memurlardan daha iyi bir hayat sürmekte. Dusununce bazen keske bende içine girip iltica etseydim diyorum.