moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Feto geçen kısılere gram acımıyorum ellerınden gelse bır kasık suda bızı boğarlar gunluk yasantım da goruyorum guçlerı yetse boğacaklar
Hemde bunu yapanlar senın akraban esın dostun kımse bu saatten sonra feto savunmasın halk da goruyor sırf ak partı destekleyenlerı yıne ak aprtılı beledıyelerde tasfıye etmeye çalışıyolar
veya normal yasam da kul hakkını yıyıp sonra senın baban namaz nıye kılmıyor sen kılıyorsun dıyolar
babamın surduğu mınube normal 17 munubuse yarı kontenjanda 8 -9 kısı yerıne fazla yolcu aldı dıye 12 kısı yakalatıp 3000 kusur tl en ust lımıtten ceza yazdırıyordular ve kendılerının arabaları bırak yarı yarıyayı 17 kısılık yolcu arabasının ayakta yolcu alıp bır tane ceza yazılmıyor
halk kör değil
buda benım gorduklerım yasantım ayrıca ozellıkle beledıyenın sızı destekden magrum ettını dusunmuyorum benım olduğum yerde ustte analttığım kısıler çatır çatır beledıyenın verdığı parayı alıp yıne kotuledıler laf soktular madem magdursunuz buyuk sehır yerıne dığer muhalıf beledıyeye gıdın
buda benım akraba es dost bıldım ınsanlardan defalarca yedımız darbelerden dolayı olusan gorusum
ahirette de hesaplarını Sorucam HAKİMİN KENDISI ŞAHİT OLDUĞU GÜN 3 kurus rızka goz dıkenler o gunu beklesın
Yalnış düşünüyorsunuz evet içinde o kötülük olanlara bende acımıyorum hatta en başından sıla hasreti çekenler, örnek a haber sunucusu biri var adını tam bilmiyorum milyonların önünde övüp özleyip serbest.