Ne yazikki bugun mevcut belediye karsisinda siyasi gorusum oldugu icin hic bir sekilde destek goremiyorum 1 yildir isyerim kapali sozlesmeli banka dekontu kira destegimiz bile reddoldu kaymakamlik umursamiyor. Yetmezmis gibi bu sureclerde yanimda olan dostum gecen sene evlenmisti ve dün gece ogreniyorumki yurt disina kacmis cunku 5 yildir dayaniyordu egitim cart curt sendikasina uye oldu diye 10 yillik emekleri bosa gitmis ogretmenlikten atilmisti feto davasina ben inanmiyorum sonuna kadarda olmafigini biliyorum boyle isleri. Ama bunubbile soylesek artik ya hain ya nankör oluyoruz yada dinsiz yada ne bikeyim vatani peskes ceken oluyoruz artık bitsin kacmakdan kurtulmakdan bahsetmesin kimse istiyorum. Takım tutar gibi tutulmasin su siyasi partiler delinin .... tuttugu gibi tutulmasin... bal tjtan parmagini yalamasın birseyler duzelsinnn istiyorum saygilar sevgiler iletiyorum.
Bu işler böyle sizin görüşünüzde ki parti başa geldiğinde onun da yapacağı şu anki ötekileştirenleri ötekileştirmek olacak..