RenkliB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yazikki bugun mevcut belediye karsisinda siyasi gorusum oldugu icin hic bir sekilde destek goremiyorum 1 yildir isyerim kapali sozlesmeli banka dekontu kira destegimiz bile reddoldu kaymakamlik umursamiyor. Yetmezmis gibi bu sureclerde yanimda olan dostum gecen sene evlenmisti ve dün gece ogreniyorumki yurt disina kacmis cunku 5 yildir dayaniyordu egitim cart curt sendikasina uye oldu diye 10 yillik emekleri bosa gitmis ogretmenlikten atilmisti feto davasina ben inanmiyorum sonuna kadarda olmafigini biliyorum boyle isleri. Ama bunubbile soylesek artik ya hain ya nankör oluyoruz yada dinsiz yada ne bikeyim vatani peskes ceken oluyoruz artık bitsin kacmakdan kurtulmakdan bahsetmesin kimse istiyorum. Takım tutar gibi tutulmasin su siyasi partiler delinin .... tuttugu gibi tutulmasin... bal tjtan parmagini yalamasın birseyler duzelsinnn istiyorum saygilar sevgiler iletiyorum.
Hocam siyasi görüşle partizanlık ayrı şeyler. Malesef siyasetin böyle sonuçları oluyor. Sen siyasi görüşünü sandık haricinde paylaşırsan mutlaka karşı taraftan bir etki görürsün. Eğer ben bu siyasi görüşümü herzaman heryerde dile getiririm diyorsan ozaman siyasetçi olacaksın. Ben şahsi olarak siyasetten uzak duruyorum. Sandık başına geçince kendi görüşüme göre oy kullanıyorum. Bulunduğum konumda zaten siyaset yapmak bile mümkün değil. Eğer bu ülkede rahat yaşamak istiyorsan siyasi görüşünü kendine saklayacaksın. Yada siyasetçi olup görüşün için mücadele edeceksin.