• 05-04-2021, 10:52:48
    #1
    Selamlar,
    Dün gördüğüm bi olayı anlatmak istiyorum.
    Annemi covid aşısı için devlet hastaneye götürdüm.
    Sıra bekliyoruz.. girişte görevli bekliyor.
    Sıra allak bullak karışık. Ne sosyal mesafe var ne başka bir şey.
    Arkadan bir kadın da sanırım bu sıranın fotoğrafını çekti.
    Girişteki görevli beyefendi siler misiniz o fotoğrafı.. "burada fotoğraf çekmek yasak" deyip hastane polisini çağırdı, jandarma ile beraber geldiler.
    Kadın çektiği fotoğrafı çok silmiş zaten, kadının üzerine gitmeye çalışıyorlardı.
    Bende dahil.. bir çok kiş tepki verdi. Buranın kamuya açık bir alan olduğunu vs söyledik.
    Girişteki beyefendi şikayetçi olursa, tutanak tutup telefona el koyma yetkisine sahibim dedi.
    İnsanlar söylenince gittiler tekrar, polis içerideki beyefendiye akıl veriyor.. şöyle olur böyle olur diye..
  • 05-04-2021, 10:56:47
    #2
    çok garip bir memlekette yaşıyoruz 2 aydır cildiye bölümü için sıra bekliyorum
  • 05-04-2021, 10:57:10
    #3
    Yasak hocam biz basın kartı olduğu için çekiyoruz ama bizimle bazen çekmeye çalışanlara müdahale edildiği oldu. Çünkü kişilerin olduğu alanda kişilerin izni olmaksızın çekilmesi ve yayınlanması suçmuş... Her ne kadar bunu ciddi şekilde kontrol altında tutmaya çalışmasalarda şikayet falan olunca sorun olabiliyor. Ama güvenlik görevlisi kurum için yapmış olabilir ama böyle de bir durum var. Hukukçu arkadaşlar daha iyi bilir.
  • 05-04-2021, 10:57:36
    #4
    Sağlık bakanlığı yasak getirdi. uzun süre oluyor. tüm kanallar haber yaptı. güvenlik görevlileri uyarıyor vs ancak kimse laftan anlamadığı gibi birde sizin gibi polise jandarmaya görevliye uuaauauahuahauaha yapanlar var.
  • 05-04-2021, 10:58:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Millet çatacak yer arıyor. Sadece sırayı çektiyse bir problem görmüyorum ben. Ama yasak mı değil mi bilmem.


    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok garip bir memlekette yaşıyoruz 2 aydır cildiye bölümü için sıra bekliyorum
    Özele gidin daha iyi. O sıra gelmez yoksa.
  • 05-04-2021, 10:59:06
    #6
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok garip bir memlekette yaşıyoruz 2 aydır cildiye bölümü için sıra bekliyorum
    aynı sorunu arkadaşım da yaşıyor.. özele gitti.
    Konum İzmir
  • 05-04-2021, 11:01:09
    #7
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet çatacak yer arıyor. Sadece sırayı çektiyse bir problem görmüyorum ben. Ama yasak mı değil mi bilmem.




    Özele gidin daha iyi. O sıra gelmez yoksa.
    Son zamanlarda özel hastaneler daha berbat. Normal zamanların devlet hastaneleri gibi. Polikliniklerde insanlar üstüste hocam.
  • 05-04-2021, 11:17:06
    #8
    InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasak hocam biz basın kartı olduğu için çekiyoruz ama bizimle bazen çekmeye çalışanlara müdahale edildiği oldu. Çünkü kişilerin olduğu alanda kişilerin izni olmaksızın çekilmesi ve yayınlanması suçmuş... Her ne kadar bunu ciddi şekilde kontrol altında tutmaya çalışmasalarda şikayet falan olunca sorun olabiliyor. Ama güvenlik görevlisi kurum için yapmış olabilir ama böyle de bir durum var. Hukukçu arkadaşlar daha iyi bilir.
    Kişisel hayatın gizliliği ve hastalarım mahremiyeti açısından yasak olduğuna eminim. Buna rağmen bu olaydaki asıl sorunun çökmüş bir sistemin afişte olmasını engellemek olduğuna da eminim. Yorum sizin.
  • 05-04-2021, 11:19:30
    #9
    Hastanenin bahçesinden girdiğiniz anda yasak mahrumiyete saygı