Millet çatacak yer arıyor. Sadece sırayı çektiyse bir problem görmüyorum ben. Ama yasak mı değil mi bilmem.


karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok garip bir memlekette yaşıyoruz 2 aydır cildiye bölümü için sıra bekliyorum
Özele gidin daha iyi. O sıra gelmez yoksa.