AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Millet çatacak yer arıyor. Sadece sırayı çektiyse bir problem görmüyorum ben. Ama yasak mı değil mi bilmem.




Özele gidin daha iyi. O sıra gelmez yoksa.
Son zamanlarda özel hastaneler daha berbat. Normal zamanların devlet hastaneleri gibi. Polikliniklerde insanlar üstüste hocam.