Selamlar,
Dün gördüğüm bi olayı anlatmak istiyorum.
Annemi covid aşısı için devlet hastaneye götürdüm.
Sıra bekliyoruz.. girişte görevli bekliyor.
Sıra allak bullak karışık. Ne sosyal mesafe var ne başka bir şey.
Arkadan bir kadın da sanırım bu sıranın fotoğrafını çekti.
Girişteki görevli beyefendi siler misiniz o fotoğrafı.. "burada fotoğraf çekmek yasak" deyip hastane polisini çağırdı, jandarma ile beraber geldiler.
Kadın çektiği fotoğrafı çok silmiş zaten, kadının üzerine gitmeye çalışıyorlardı.
Bende dahil.. bir çok kiş tepki verdi. Buranın kamuya açık bir alan olduğunu vs söyledik.
Girişteki beyefendi şikayetçi olursa, tutanak tutup telefona el koyma yetkisine sahibim dedi.
İnsanlar söylenince gittiler tekrar, polis içerideki beyefendiye akıl veriyor.. şöyle olur böyle olur diye..