Yasak hocam biz basın kartı olduğu için çekiyoruz ama bizimle bazen çekmeye çalışanlara müdahale edildiği oldu. Çünkü kişilerin olduğu alanda kişilerin izni olmaksızın çekilmesi ve yayınlanması suçmuş... Her ne kadar bunu ciddi şekilde kontrol altında tutmaya çalışmasalarda şikayet falan olunca sorun olabiliyor. Ama güvenlik görevlisi kurum için yapmış olabilir ama böyle de bir durum var. Hukukçu arkadaşlar daha iyi bilir.