• 24-03-2021, 01:50:16
    #64
    Cehenneme gitmenin kısa yoludur. Herkesin hakkına girmektir. 3 kuruşluk insan modelidir.
  • 24-03-2021, 02:05:08
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Burda bedavadan yorum yapan yapana. Şerefsizler ahlaksızlık namusuzdur diyen herkese laflarını iade ediyorum. İnsanların hepsi klimam çalışsın diye kaçak elektirik kullanmıyor. Zorunluluktan fakirlikten. Burda hayatında ailesi ile büyümüş el brebek büyümüş insanların sıcak koltuklarından laf savurmasi acizliktir.el Bn kendim kaçak elektrik kullandım zamanında. Bir ekmek bulamayacak duruma gelmiştim. Kirami ödeyemiyordum su faturamı bakkal borcunu. İş yoktu piskolojik çökmüştüm yapılması gereken her şeyi yaptım olmadı ve kullandım. O duruma düşmeden düşeni anlayamazsiniz kasmayın kendimizi.
  • 24-03-2021, 02:19:18
    #66
    Sapla samanı karıştırmayalım.

    Parası ve imkanı var iken şeref yoksunluğundan kaçak elektrik kullananların sütünden şüphe ederim.

    Çaresizlikten mecbur kalıp Keban`a bağlayanı anlarım.

    Allah kimseyi çaresiz bırakmasın.
  • 24-03-2021, 04:49:54
    #67
    konuyla alakalı olarak hiç bitcoin kazan gördünüz mü? kaçak elektrik ile?? mesela aylık 5000 fatura gelecek olan bir eve kaçak çeksen yetkililer adres tespiti yapıp gelemez mi? yoksa doğuda artık hiç bakmıyorlar mı bile? umurlarında bile değil mi yani?
  • 24-03-2021, 09:32:05
    #68
    Üyeliği durduruldu
    Hırsızlıktır
  • 24-03-2021, 09:43:28
    #69
    Sıkını yok mazlum kaçak kullananında parasını ödüyor
  • 24-03-2021, 11:18:54
    #70
    Kaçak elektrik kullananlar hırsızdır. Gerçek anlamda. Onların kullandığı kaçak elektriğin faturası normal insanlar ödüyor.


    Kaçak elektriği kullanan illere de gözatmanızı tavsiye ederim:
    https://www.veryansintv.com/uploads/...689e31fd4b.jpg
  • 24-03-2021, 12:07:39
    #71
    "Terörizm, terör ya da yıldırıcılık, siyasal, dinsel ve/veya ekonomik hedeflere ulaşmak amacıyla sivillere, belirlenen hedef gruplara veya resmî, yerel ve genel yönetimlere yönelik baskı, yıldırma ve her türlü şiddet içeren yolun kullanımını ifade eden terim."

    Hırsızlık sadece. Terörle alakası yok.
  • 24-03-2021, 12:46:59
    #72
    Bence hırsızlıktır. O hırsızların parası bizlerin cebinden çıkıyor.