Kaçak elektrik kullananlar hırsızdır. Gerçek anlamda. Onların kullandığı kaçak elektriğin faturası normal insanlar ödüyor.


Kaçak elektriği kullanan illere de gözatmanızı tavsiye ederim:
https://www.veryansintv.com/uploads/...689e31fd4b.jpg