• 23-03-2021, 22:09:07
    #55
    Terörist olmasa da şerefsizdir hırsızdır!
  • 23-03-2021, 22:18:30
    #56
    ben kullanmıyorum kullananlara hakkım helaldir. elektrik faturasından trt payı alanlara 1 laf bile edemeyenler konuşmasın
  • 23-03-2021, 22:22:26
    #57
    Tam olarak ;


    https://www.youtube.com/watch?v=ygQz6jmmPjk
  • 23-03-2021, 22:23:21
    #58
    Hırsızlıktır. Sonuçta firma o elektiriği bir başkasından tahsil ediyor firmanın umrunda değil olan ödeyen vatandaşlara oluyor. Çok fazla kişinin kul hakkına giriliyor.
  • 23-03-2021, 22:25:47
    #59
    kelime anlamı olarak değildir ama kişilik anlamı olarak teröristtir
  • 23-03-2021, 22:28:31
    #60
    bence burada asıl problem en ufak adsense vergisinde bile tepemize çöken devletin bunlara izin vermesidir.
    ihtiyacı varsa muhtaçsa helal olsun ama diğer türlü kullananlara hakkımı helal etmem. Gözümdede gram değeri yoktur.
  • 23-03-2021, 22:39:22
    #61
    Bence fakirdir
  • 23-03-2021, 22:53:06
    #62
    kaçak elektrik kullananında, kullandırtanında, buna göz yumanında, bundan fazla fazla gelir sağlayıp bize bu kaçak elektriğin borcunu iteleyeninde.
  • 23-03-2021, 23:04:37
    #63
    Kaçak elektrik kullanmak hırsızlıkmıdır @DemirayBilisim arkadaş çok güzel özetlemiş bense gördüklerimi paylaşım.
    Bir şirkette çalışırken şirket kaçak kullanıyor diye şikayet etmişti (gizli) mühendisimiz sonucu söylim mühendis işten çıkarıldı. Elektrik firması az kalsın az kullanıyorsun diye fabrikaya ödül verecekti.
    Ama bunu durumu olmadıgı için 1 ay fatura ödeyemen insanın haftasında elektiriği kesiliyor ama o vatandaşında fabrikası olsaydı 1 sene borcu da olsa elektriği kesilmeyecekti kısaca adalet bu ülkede fakire işler zengine ise işlemez. Kaçak kullanana da helali hoş olsun bence. Hele birde gariban ise benim hakkım helaldir ona.