• 23-03-2021, 15:40:55
    #37
    Kaçak elektrik kullanmak hırsızlık

    Kaçak elektrik kullananların parasını kullanmayanlardan almak teroristliktir.
  • 23-03-2021, 15:48:59
    #38
    Yorumlar inanılmaz. Elektrik konusu halkımızın kırmızı çizgilerindenmiş meğer.
  • 23-03-2021, 15:52:51
    #39
    Kaçak elektrik kullanmak hırsızlıktır, hak yemektir...

    Yapanlara da hakkım haram olsun.

    Kaçak elektrik parasını masum vatandaşa yansıtan devlet de diktatörlüğü benimsemiş demektir.
  • 23-03-2021, 16:00:04
    #40
    Üyeliği durduruldu
    hümeyra'nın babyshower partisinin sponsoru olacağıma...
  • 23-03-2021, 16:03:20
    #41
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeyden önce kul hakkı.
    +1 varsa helal etmiyoru(m)z
  • 23-03-2021, 16:45:15
    #42
    Kaçak elektrik kullanımıyla teröristliğin ne alakası olabilir
    • Celilkilic
    Celilkilic bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-03-2021, 16:49:22
    #43
    Siz karar verin bence. Saat yok fatura yok ama biz faturamızı ödüyoruz o kaçak kullanımlarda bizim cebimize de zarar veriyor devleti hiç saymıyorum bile.
  • 23-03-2021, 17:44:32
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Asıl terörizm o kaçak elektriğin parasını bizlere ödetmeleri!
  • 23-03-2021, 17:59:56
    #45
    safkan teröristtir