Kaçak elektrik kullanmak hırsızlıkmıdır @
DemirayBilisim arkadaş çok güzel özetlemiş bense gördüklerimi paylaşım.
Bir şirkette çalışırken şirket kaçak kullanıyor diye şikayet etmişti (gizli) mühendisimiz sonucu söylim mühendis işten çıkarıldı. Elektrik firması az kalsın az kullanıyorsun diye fabrikaya ödül verecekti.
Ama bunu durumu olmadıgı için 1 ay fatura ödeyemen insanın haftasında elektiriği kesiliyor ama o vatandaşında fabrikası olsaydı 1 sene borcu da olsa elektriği kesilmeyecekti kısaca adalet bu ülkede fakire işler zengine ise işlemez. Kaçak kullanana da helali hoş olsun bence. Hele birde gariban ise benim hakkım helaldir ona.