Burda bedavadan yorum yapan yapana. Şerefsizler ahlaksızlık namusuzdur diyen herkese laflarını iade ediyorum. İnsanların hepsi klimam çalışsın diye kaçak elektirik kullanmıyor. Zorunluluktan fakirlikten. Burda hayatında ailesi ile büyümüş el brebek büyümüş insanların sıcak koltuklarından laf savurmasi acizliktir.el Bn kendim kaçak elektrik kullandım zamanında. Bir ekmek bulamayacak duruma gelmiştim. Kirami ödeyemiyordum su faturamı bakkal borcunu. İş yoktu piskolojik çökmüştüm yapılması gereken her şeyi yaptım olmadı ve kullandım. O duruma düşmeden düşeni anlayamazsiniz kasmayın kendimizi.