Yapılan En Kötü Şartlardaki iş...
37
●1.159
- 21-03-2021, 02:52:00hocam spor salonlarında aldığı ağırlığı yerine bırakmayan herkes ********* ******** onu sen yerine koymazsan ya başka üye koyar ya hoca hadi bunlar es geçti diyelim çalışanlar kalıyor o adamlara iş çıkışı akşam saatinde yorgunlukta neden 20-30 kilo dumbellları kaldırtıyorsun. elime fırsat geçse hepsini tek hamlede öldürürüm hocam bunları
- 21-03-2021, 02:55:42konu başlığına ilişkin bende yazayım bir lokantada komi olarak çalıştım sabah 9 akşam 11 part time, ölüm nedir diye sorsalar işte bu derdim

ismini vermeyeyim ama çalıştığım sürede tarım orman bakanı yemeğe gelmişti yani pek orta sınıf yer değil ama gözüken tarafı bu asıl çalışanlar için birde gözükmeyen tarafı var maalesef. asgari ücret 1600 lira iken günlük 100 TL ücret veriyorlardı bende tanıdık ile girmiştim. Ayağımı hissetmiyordum resmen yok olmuş gibiydi sürekli ayakta çalışan bir iş yapmak eziyettir. Şuan pc başından çayım önümde keyifle para kazanıyorum fıstık gibi. Bu işimde tek sorum gözlerim onlara iyi bakmalıyım. - 21-03-2021, 02:57:32Hahahahahahahas sakin ol hocam 😂😂😂Ozkan1151 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2021, 02:59:08Omurga rahatsızlıkları da sorun hocam bizim içinParamedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
temel düzeyde fitness ile düzeltilebiliyor ama her zaman da gidilemeyebilyor spora. Misal yoğunluk olsa çoğumuz parayı seçiyoruz antrenman yerine 😁
- 21-03-2021, 02:59:24Doğru söylüyorsunuz haklısınız. Hayatta herşey para değil ama; Geçim sıkıntısı hep surakları asık yapan. Gelecek kaygısı düşündüren bugün iyi güzel idare ediyorum ama yarın nasıl iletirim korkusu hep.bilgekadin2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2021, 02:59:44çok benzer tecrübe hocam 11. sınıfta arkadaşımın çalıştığı yere sürekli günlük eleman arıyolardı bi gün gideyim dedim günlük 100 liraydı istanbul beykozda çok ünlü bi yer ben de sizin gibi sabah 9 akşam 11 çalışmıştım ama yemin ediyorum 25 saniyeden daha uzun süre boş durduğumu hatırlamıyorum saat öğlen 1 civarı yemek yemek için giderken titreye titreye gittiğimi hatırlıyorum. 4 yemek yeme alanı olan bi yerdi bi alanda düğün vardı diğer alanda 50 tl ödeyip yiyebildiğin kadar yediğin bi kahvaltı yeri vardı bi alan açık hava diğer alan da daha çok kafemsiydi neresi yoğunsa seni oraya gönderiyolardı asla boş tutmuyolardı mümkün olsa aynı anda 2 yerde çalıştırırlardı o dereceParamedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2021, 03:04:28Hocam aynen bizde de öyleydi ben Allah affetsin normalde namaz kılan biri değildim o zaman ama baktım namaz kılanlar var bende kılmak istiyorum deyince izin verdiler. Abdest alırken ayakkabıyı çıkartıp yıkayınca bi rahatlıyordum üstüne 10 dk öğle/ikindi/akşam namazı dinlenmek için kurtarıcım olmuştuOzkan1151 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2021, 03:23:00Bizde çiftçilikle uğraşıyoruz gerçekten çok zor bir iş. Şuan internettetn 3-5 Bir şey kazanıyorum. Onun sayesinde hayata olumlu bakabiliyorum. Gerçekten yapılmayacak bir iş. Tütün yapıyoruz.. O sıcakta onu yapmak çok zor 8 saat güneşin altında çalışıyorsun. Eline yıllık 20 Bin Tl para anca kar kalıyor gerçekten yapılmaz. Satarken istedikleri fiyattan alıyorlar bir şey diyemiyorsun. Çocukken Tarlada arabanın içinde uyandığımı bilirim. Çamuruymuş bilmem nesiymiş ben bıktım. İnternetten bir şeyler kazanıyoruz diye biraz saldılar
Şuan yine kendimi geliştirme aşamasındayım. İlerisi için bana ne önerirsiniz ? Şunu öğren para kazanabilirsin tarzı. Örnek: Photoshop, Wordpress, Html, css tarzı ne önerirsiniz ? Bu konu da bana yardımcı olursanız kısa sürede kendimi geliştiririm. Sanal ortamda girip çıkmadığınız yer kalmadı
Fikirlerinizi bekliyorum.
- 21-03-2021, 03:28:05Kim bu sarti kosuyor? Eger esiniz olacak kizim ailesi bu sarti kosuyorsa ve o kiz buna ses etmiyorsa EVLENME. Boyle sacma birsey mi olur... Bugun bu sartlada boyun egdiginde hayay boyu gelecek digee sacma sapan sartladi da pesinen kabul etmis sayilirsin!wisex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
