konu başlığına ilişkin bende yazayım bir lokantada komi olarak çalıştım sabah 9 akşam 11 part time, ölüm nedir diye sorsalar işte bu derdim

ismini vermeyeyim ama çalıştığım sürede tarım orman bakanı yemeğe gelmişti yani pek orta sınıf yer değil ama gözüken tarafı bu asıl çalışanlar için birde gözükmeyen tarafı var maalesef. asgari ücret 1600 lira iken günlük 100 TL ücret veriyorlardı bende tanıdık ile girmiştim. Ayağımı hissetmiyordum resmen yok olmuş gibiydi sürekli ayakta çalışan bir iş yapmak eziyettir. Şuan pc başından çayım önümde keyifle para kazanıyorum fıstık gibi. Bu işimde tek sorum gözlerim onlara iyi bakmalıyım.