Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu başlığına ilişkin bende yazayım bir lokantada komi olarak çalıştım sabah 9 akşam 11 part time, ölüm nedir diye sorsalar işte bu derdim
ismini vermeyeyim ama çalıştığım sürede tarım orman bakanı yemeğe gelmişti yani pek orta sınıf yer değil ama gözüken tarafı bu asıl çalışanlar için birde gözükmeyen tarafı var maalesef. asgari ücret 1600 lira iken günlük 100 TL ücret veriyorlardı bende tanıdık ile girmiştim. Ayağımı hissetmiyordum resmen yok olmuş gibiydi sürekli ayakta çalışan bir iş yapmak eziyettir. Şuan pc başından çayım önümde keyifle para kazanıyorum fıstık gibi. Bu işimde tek sorum gözlerim onlara iyi bakmalıyım.
çok benzer tecrübe hocam 11. sınıfta arkadaşımın çalıştığı yere sürekli günlük eleman arıyolardı bi gün gideyim dedim günlük 100 liraydı istanbul beykozda çok ünlü bi yer ben de sizin gibi sabah 9 akşam 11 çalışmıştım ama yemin ediyorum 25 saniyeden daha uzun süre boş durduğumu hatırlamıyorum saat öğlen 1 civarı yemek yemek için giderken titreye titreye gittiğimi hatırlıyorum. 4 yemek yeme alanı olan bi yerdi bi alanda düğün vardı diğer alanda 50 tl ödeyip yiyebildiğin kadar yediğin bi kahvaltı yeri vardı bi alan açık hava diğer alan da daha çok kafemsiydi neresi yoğunsa seni oraya gönderiyolardı asla boş tutmuyolardı mümkün olsa aynı anda 2 yerde çalıştırırlardı o derece