Ozkan1151 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok benzer tecrübe hocam 11. sınıfta arkadaşımın çalıştığı yere sürekli günlük eleman arıyolardı bi gün gideyim dedim günlük 100 liraydı istanbul beykozda çok ünlü bi yer ben de sizin gibi sabah 9 akşam 11 çalışmıştım ama yemin ediyorum 25 saniyeden daha uzun süre boş durduğumu hatırlamıyorum saat öğlen 1 civarı yemek yemek için giderken titreye titreye gittiğimi hatırlıyorum. 4 yemek yeme alanı olan bi yerdi bi alanda düğün vardı diğer alanda 50 tl ödeyip yiyebildiğin kadar yediğin bi kahvaltı yeri vardı bi alan açık hava diğer alan da daha çok kafemsiydi neresi yoğunsa seni oraya gönderiyolardı asla boş tutmuyolardı mümkün olsa aynı anda 2 yerde çalıştırırlardı o derece
Hocam aynen bizde de öyleydi ben Allah affetsin normalde namaz kılan biri değildim o zaman ama baktım namaz kılanlar var bende kılmak istiyorum deyince izin verdiler. Abdest alırken ayakkabıyı çıkartıp yıkayınca bi rahatlıyordum üstüne 10 dk öğle/ikindi/akşam namazı dinlenmek için kurtarıcım olmuştu