12.02.2021 de bilet aldım. Yolculuğuma 1 hafta kalasıya iptal ettim. iadem tam 1 aydır yapılmıyor. Defalarca iletişime geçtim. Durmadan oyalanıyorum. Şu an Cimer ve Tüketici Haklarına şikayetimi dile getirdim. Hala sonuçlanmadı. Maddi ve manevi tazminat davası açsam kazanır mıyım?
1 aydır 100₺ nin peşine düşüyorum. İnat ettim. Böyle büyük firmanın rezilliğine bakın. Dekontu da gönderdim cimer ve tüketici hakem heyetine.
Sizce sonuç ne olur?
Obilet.com a dava açsam kazanır mıyım?
12
●379
- 17-03-2021, 02:56:36Üyeliği durdurulduDefalarca geçtim. Alt yapı sorunundan dolayı iadeniz yapılmadı bize iban verin ona gönderelim denildi..iban verdim. Her 2 gunde bir ariyorum. 15 defa oyalanmisimdir hocamiamJaguar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2021, 03:01:01Üyeliği durdurulduBen 150ye aldım, 1 hafta içinde iade oldu. Saglam firmadır aslında neden böyle yapmışlar anlamadım. Hakkınızı arayın yinede.iyio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2021, 03:04:32Üyeliği durdurulduiamJaguar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam maddi ve manevi tazminat açsam bir miktar kazanabilir miyim?ulrinj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2021, 03:06:45Üyeliği durdurulduSanmıyorum hocam tatmin edilebilir bir savunma sunarlar bence. Arkadaşın dedigi gibi Tüketici hakem heyetine başvurun.iyio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2021, 03:07:59Üyeliği durdurulduBasvurdum hocam tesekkur ederimiamJaguar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle