Defalarca geçtim. Alt yapı sorunundan dolayı iadeniz yapılmadı bize iban verin ona gönderelim denildi..iban verdim. Her 2 gunde bir ariyorum. 15 defa oyalanmisimdir hocam
Ben 150ye aldım, 1 hafta içinde iade oldu. Saglam firmadır aslında neden böyle yapmışlar anlamadım. Hakkınızı arayın yinede.