Ben bu ay bilet aldım 1 gün kala iptal ettirdim, 1 hafta içinde iadem yapıldı. İletişime geçtiniz mi?
Defalarca geçtim. Alt yapı sorunundan dolayı iadeniz yapılmadı bize iban verin ona gönderelim denildi..iban verdim. Her 2 gunde bir ariyorum. 15 defa oyalanmisimdir hocam