iamJaguar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 150ye aldım, 1 hafta içinde iade oldu. Saglam firmadır aslında neden böyle yapmışlar anlamadım. Hakkınızı arayın yinede.
ulrinj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dava değil de tüketici mahkemesine gidip ihtar çektirilirse daha hızlı çözülür diye düşünüyorum
Hocam maddi ve manevi tazminat açsam bir miktar kazanabilir miyim?