Ben 150ye aldım, 1 hafta içinde iade oldu. Saglam firmadır aslında neden böyle yapmışlar anlamadım. Hakkınızı arayın yinede.
Dava değil de tüketici mahkemesine gidip ihtar çektirilirse daha hızlı çözülür diye düşünüyorum
Hocam maddi ve manevi tazminat açsam bir miktar kazanabilir miyim?