12.02.2021 de bilet aldım. Yolculuğuma 1 hafta kalasıya iptal ettim. iadem tam 1 aydır yapılmıyor. Defalarca iletişime geçtim. Durmadan oyalanıyorum. Şu an Cimer ve Tüketici Haklarına şikayetimi dile getirdim. Hala sonuçlanmadı. Maddi ve manevi tazminat davası açsam kazanır mıyım?
1 aydır 100₺ nin peşine düşüyorum. İnat ettim. Böyle büyük firmanın rezilliğine bakın. Dekontu da gönderdim cimer ve tüketici hakem heyetine.
Sizce sonuç ne olur?