Merhaba arkadaşlar,
Bizde müsaitlik olsa yanımızda ol diyeceğim ama biz de doluyuz. Yakın bir arkadaşım bana kefil olur musun dedi ofis kiralama için ve tabii ki dedim. 6 aylık kirayı peşin veriyor iki depozito + emlak komisyonu bir kira veriyor ama buna rağmen dördüncü kez üstelik bizim de kefaletimize rağmen FİNDEKS puanı düşük diye kiralayamıyor. 1 aydır iyi kötü bir yer kiralamaya çalışıyor. Arkadaşım için ne yapabilirim bu nasıl bir düzen anlamadım, elimden de bir şey gelmiyor?
Ofis / Büro Kiralamakta Findeks Karmaşası
14
●119
- 10-03-2021, 12:41:00valla ankarada yaşıyorum 2. ofisimi tuttum geçen hafta dükkan sahibi 1. ofisin olduğu dükkan sahibini arayıp kirasını düzenli ödüyor mu diye sordu adamda sağolsun aksatmadı hiç dedi kefil bile istemedi benden. İlk defa duyuyorum kiralamada findeks puanı soran
- 10-03-2021, 12:41:09Bu insan nasıl çalışıp para kazanacak ne yapacak kimse düşünmüyor yahuVictionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2021, 12:41:491+0 ev tutup ofise çevirsinSEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2021, 12:42:07ülke piyasasını göz önünde bulundurursak kefil istemesi mantıklı. Tut ki adamın 1 yıl kirasını ödemedin(mahkeme yoluyla çıkartamıyor sözleşme süresince hatta gelip hiç bir şeye dokunamıyor bile). En azından kefilden(memur olursa özellikle) kefil maaşından tahsil edebiliyorVictionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2021, 12:43:35Elbette ama şöyle de bir durum var. 6 aylık kira + 2 kira depozito + 1 kira daha veriyor emlakçıya. Zaten normalde 1 yıllık kira bedeli neredeyse cebinden çıkıyor.TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle