• 10-03-2021, 12:38:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bizde müsaitlik olsa yanımızda ol diyeceğim ama biz de doluyuz. Yakın bir arkadaşım bana kefil olur musun dedi ofis kiralama için ve tabii ki dedim. 6 aylık kirayı peşin veriyor iki depozito + emlak komisyonu bir kira veriyor ama buna rağmen dördüncü kez üstelik bizim de kefaletimize rağmen FİNDEKS puanı düşük diye kiralayamıyor. 1 aydır iyi kötü bir yer kiralamaya çalışıyor. Arkadaşım için ne yapabilirim bu nasıl bir düzen anlamadım, elimden de bir şey gelmiyor?
  • 10-03-2021, 12:39:10
    #2
    hangi il ?
  • 10-03-2021, 12:39:32
    #3
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi il ?
    İstanbul
  • 10-03-2021, 12:40:02
    #4
    Bende ilanlarda bakarken görmüştüm. Kefil falan istiyorlar garip.
  • 10-03-2021, 12:41:00
    #5
    valla ankarada yaşıyorum 2. ofisimi tuttum geçen hafta dükkan sahibi 1. ofisin olduğu dükkan sahibini arayıp kirasını düzenli ödüyor mu diye sordu adamda sağolsun aksatmadı hiç dedi kefil bile istemedi benden. İlk defa duyuyorum kiralamada findeks puanı soran
  • 10-03-2021, 12:41:09
    #6
    Victionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ilanlarda bakarken görmüştüm. Kefil falan istiyorlar garip.
    Bu insan nasıl çalışıp para kazanacak ne yapacak kimse düşünmüyor yahu
  • 10-03-2021, 12:41:49
    #7
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu insan nasıl çalışıp para kazanacak ne yapacak kimse düşünmüyor yahu
    1+0 ev tutup ofise çevirsin
  • 10-03-2021, 12:42:07
    #8
    Victionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ilanlarda bakarken görmüştüm. Kefil falan istiyorlar garip.
    ülke piyasasını göz önünde bulundurursak kefil istemesi mantıklı. Tut ki adamın 1 yıl kirasını ödemedin(mahkeme yoluyla çıkartamıyor sözleşme süresince hatta gelip hiç bir şeye dokunamıyor bile). En azından kefilden(memur olursa özellikle) kefil maaşından tahsil edebiliyor
  • 10-03-2021, 12:43:35
    #9
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülke piyasasını göz önünde bulundurursak kefil istemesi mantıklı. Tut ki adamın 1 yıl kirasını ödemedin(mahkeme yoluyla çıkartamıyor sözleşme süresince hatta gelip hiç bir şeye dokunamıyor bile). En azından kefilden(memur olursa özellikle) kefil maaşından tahsil edebiliyor
    Elbette ama şöyle de bir durum var. 6 aylık kira + 2 kira depozito + 1 kira daha veriyor emlakçıya. Zaten normalde 1 yıllık kira bedeli neredeyse cebinden çıkıyor.