valla ankarada yaşıyorum 2. ofisimi tuttum geçen hafta dükkan sahibi 1. ofisin olduğu dükkan sahibini arayıp kirasını düzenli ödüyor mu diye sordu adamda sağolsun aksatmadı hiç dedi kefil bile istemedi benden. İlk defa duyuyorum kiralamada findeks puanı soran