Victionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ilanlarda bakarken görmüştüm. Kefil falan istiyorlar garip.
ülke piyasasını göz önünde bulundurursak kefil istemesi mantıklı. Tut ki adamın 1 yıl kirasını ödemedin(mahkeme yoluyla çıkartamıyor sözleşme süresince hatta gelip hiç bir şeye dokunamıyor bile). En azından kefilden(memur olursa özellikle) kefil maaşından tahsil edebiliyor