ülke piyasasını göz önünde bulundurursak kefil istemesi mantıklı. Tut ki adamın 1 yıl kirasını ödemedin(mahkeme yoluyla çıkartamıyor sözleşme süresince hatta gelip hiç bir şeye dokunamıyor bile). En azından kefilden(memur olursa özellikle) kefil maaşından tahsil edebiliyor
Elbette ama şöyle de bir durum var. 6 aylık kira + 2 kira depozito + 1 kira daha veriyor emlakçıya. Zaten normalde 1 yıllık kira bedeli neredeyse cebinden çıkıyor.