Merhaba arkadaşlar,

Bizde müsaitlik olsa yanımızda ol diyeceğim ama biz de doluyuz. Yakın bir arkadaşım bana kefil olur musun dedi ofis kiralama için ve tabii ki dedim. 6 aylık kirayı peşin veriyor iki depozito + emlak komisyonu bir kira veriyor ama buna rağmen dördüncü kez üstelik bizim de kefaletimize rağmen FİNDEKS puanı düşük diye kiralayamıyor. 1 aydır iyi kötü bir yer kiralamaya çalışıyor. Arkadaşım için ne yapabilirim bu nasıl bir düzen anlamadım, elimden de bir şey gelmiyor?