• 10-03-2021, 09:49:43
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesele anlattığınız gibi tek bir konu üzerinden görülen değil.

    Mesele şu, biraz forumu tanıması lazım. Profil Profil Rankı suistimal ederek kasıyorlar. Sonra mağduriyetler oluşuyor.
    Konu ticari konulara mesaj yazamasın diye açılmış. Yeni üyede olsalar, saçma bence. pm bile yazamayacaksınız dense bana foruma yeni gelmişim bidaha girmem çünkü yapacak birşey yok. ticaret puanı artır deniyor konulara yazmayın deniyor. foruma alışacak ki adam yavaş yavaş tanıyacak. diğer kategoriler hakkında birşey söylemiyorum ticaret konusunu diyorum
  • 10-03-2021, 09:49:48
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Selamlar , R10'a ilk girdiğimde bende sürekli ticari konulara mesaj atıyordum. Ardından moderatör arkadaşlar uyarıyordu. İşte 15 günlük üyesiniz , referanslarınız artmadan ticari konulara mesaj atmayın diye. Son zamanlarda makale&içerik siparişleri kategorisinde sürekli bu arkadaşları görüyorum. Uyarıldığında ise ertesi güne kadar 5 trade almış oluyor. Olayı çözemedim gitti. Artık bu hesapların bağlantılı olduğunu düşünmeye başladım


    Şekil-A 'da da görüldüğü üzere
    Hocam sanki siz 10 yıllık üyesiniz öyle bir konuşuyorsunuz her üye bir değil
  • 10-03-2021, 09:50:10
    #12
    Kurumsal PLUS
    Yeni üye referans yok ise ticaret yapmasın
    Yeni üye ticari konulara yazmasın
    Yeni üye alım yapmasın satış yapmasın
    Yeni üye kasılsın ortadan ikiye ayrılsın

    yapmayın artık salın yeni üyeleri onlar buranın gelişmesinde en büyük katkı.

    siz de çok eski değilsiniz hatırlatırım bu arada
  • 10-03-2021, 09:50:51
    #13
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sefer siz ön ödeme isteyebilirsiniz. Ben ilk başlarda bu şekil sıkıntı yaşadığımdan meraktan sordum.
    ben üyeliğe göre davranıyorum sorun olmuyor. 1 hafta önce birine uygulama kurduk 1 aylık üye puan 1-2. karakter olarak çoğu müşteriden daha iyi çıktı. Yani bazı şeyleri insanına göre yargılamak lazım. bütün yeni üyeler aynı değil.
  • 10-03-2021, 09:53:05
    #14
    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni üye referans yok ise ticaret yapmasın
    Yeni üye ticari konulara yazmasın
    Yeni üye alım yapmasın satış yapmasın
    Yeni üye kasılsın ortadan ikiye ayrılsın

    yapmayın artık salın yeni üyeleri onlar buranın gelişmesinde en büyük katkı.



    siz de çok eski değilsiniz hatırlatırım bu arada
    Bu kuralı ben koymadım hatırlatırım.

    soylutekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sanki siz 10 yıllık üyesiniz öyle bir konuşuyorsunuz her üye bir değil
    Hocam sizde r10dan önce biz vardık gibi bir mesaj atmışsınız.

    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu ticari konulara mesaj yazamasın diye açılmış. Yeni üyede olsalar, saçma bence. pm bile yazamayacaksınız dense bana foruma yeni gelmişim bidaha girmem çünkü yapacak birşey yok. ticaret puanı artır deniyor konulara yazmayın deniyor. foruma alışacak ki adam yavaş yavaş tanıyacak. diğer kategoriler hakkında birşey söylemiyorum ticaret konusunu diyorum
    Tekrar söylüyorum bu kuralı ben koymadım. Sadece sahtecilik yapıldığını düşünüyorum
  • 10-03-2021, 09:53:54
    #15
    Forumda yeni üye, eski üye diye afedersiniz devrecilik yapılıyor.
    Kişi foruma yeni üye olmuş olabilir ama bilgisi ve tecrübesi bizden çok fazla olabilir. Sadece forum kurallarını riayet edebilme noktasında sorun yaşanıyor.
  • 10-03-2021, 09:54:08
    #16
    dtah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son aylarda bir forumda da gördüm, r10.net üyelik alma taktiği diye ve bayağı bir kişi işe yaradığını yazmış. Büyük ihtimal onlardır bu fake trade girenler. Birbirleriyle destekleşiyorlar.
    Bende bu mevzuda bahsediyorum. Adam gireli iki saat olmuş , 5 tradei toplamış bile.
  • 10-03-2021, 09:54:18
    #17
    Kurumsal PLUS
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kuralı ben koymadım hatırlatırım.



    Hocam sizde r10dan önce biz vardık gibi bir mesaj atmışsınız.



    Tekrar söylüyorum bu kuralı ben koymadım. Sadece sahtecilik yapıldığını düşünüyorum
    sen kendi ekmeğine bak ve insanlarla temiz ticaret yap, bir de dikkatli ol dolan dırılma gerisini boşver
  • 10-03-2021, 09:56:22
    #18
    Kanka cidden tek derdin bumu ?