bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kuralı ben koymadım hatırlatırım.



Hocam sizde r10dan önce biz vardık gibi bir mesaj atmışsınız.



Tekrar söylüyorum bu kuralı ben koymadım. Sadece sahtecilik yapıldığını düşünüyorum
sen kendi ekmeğine bak ve insanlarla temiz ticaret yap, bir de dikkatli ol dolan dırılma gerisini boşver