Forumda yeni üye, eski üye diye afedersiniz devrecilik yapılıyor.
Kişi foruma yeni üye olmuş olabilir ama bilgisi ve tecrübesi bizden çok fazla olabilir. Sadece forum kurallarını riayet edebilme noktasında sorun yaşanıyor.