WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni üye referans yok ise ticaret yapmasın
Yeni üye ticari konulara yazmasın
Yeni üye alım yapmasın satış yapmasın
Yeni üye kasılsın ortadan ikiye ayrılsın

yapmayın artık salın yeni üyeleri onlar buranın gelişmesinde en büyük katkı.



siz de çok eski değilsiniz hatırlatırım bu arada
Bu kuralı ben koymadım hatırlatırım.

soylutekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sanki siz 10 yıllık üyesiniz öyle bir konuşuyorsunuz her üye bir değil
Hocam sizde r10dan önce biz vardık gibi bir mesaj atmışsınız.

esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu ticari konulara mesaj yazamasın diye açılmış. Yeni üyede olsalar, saçma bence. pm bile yazamayacaksınız dense bana foruma yeni gelmişim bidaha girmem çünkü yapacak birşey yok. ticaret puanı artır deniyor konulara yazmayın deniyor. foruma alışacak ki adam yavaş yavaş tanıyacak. diğer kategoriler hakkında birşey söylemiyorum ticaret konusunu diyorum
Tekrar söylüyorum bu kuralı ben koymadım. Sadece sahtecilik yapıldığını düşünüyorum