dtah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son aylarda bir forumda da gördüm, r10.net üyelik alma taktiği diye ve bayağı bir kişi işe yaradığını yazmış. Büyük ihtimal onlardır bu fake trade girenler. Birbirleriyle destekleşiyorlar.
Bende bu mevzuda bahsediyorum. Adam gireli iki saat olmuş , 5 tradei toplamış bile.