• 04-03-2021, 21:03:39
    Üyeliği durduruldu
    betulkisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi an dalgınlıka ve şaşkınlıkla öyle gülücük atmış olabilir. Gülücük eklemesi hocaya kur yapıyor anlamına gelmez. Gülücük olması hiçbir anlama gelmez. Bu tarz çıkarımlar yapmak doğru değildir bilemeyiz. Ama zaten arkanızdan bi iş çevirecek olsa size bunu asla göstermez hatta ruhunuz bile duymaz. Bunu bir şekilde size gösterdiyse zaten rahatsızlık duymuştur ve sizinle paylaşmıştır bu anlama gelir. Yaşları bilmeyerek bu yorumda bulunuyorum. Hocanın yaptığı her durumda etik değil.
    Hocam geçen zamanlarda da bir çok hatası oldu, o yüzden inanın savunulacak bir tarafı kalmadı. Benden uzak olsun gerisi hiç ilgilendirmez beni.
  • 04-03-2021, 21:24:06
    Hocayla sakın muhatap olmayın. Dershanenin kurucusuna, kurucuya ulaşamıyorsanız müdürüne wp üzerinden gönderin. Hatta kızın ailesinden birisinin numarası varsa ona da gönderin aradan çekilip olanları izleyin. Hiç bir kurum öğrenci ve öğretmenin böyle muhabbetlere girmesine müsaade etmez. Ailesi de yazışmaları okuduktan sonra şikayetçi olacaktır zaten.
  • 04-03-2021, 21:42:48
    Şaka mısınız arkadaşlar, okula, dershaneye gidiyorsa daha ufacık bir kızdır. Öğretmen olacak o denyoyu tüm yetkili makamlara şikayet etmeniz lazım. Bu yaşta kızların aklı ermez böyle şeyleri, olanları büyük şeyler, eğlence yada farklı her şey sanabilirler. Ailesine yada okul yönetimine mutlaka haber ver kardeşim. İlişkini sonlandırmana bir şey diyemem ama üstüne düşeni yap. O öğretmene hiç bir çocuk emanet edilmemeli.
  • 04-03-2021, 21:56:44
    Üyeliği durduruldu
    Baykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocayla sakın muhatap olmayın. Dershanenin kurucusuna, kurucuya ulaşamıyorsanız müdürüne wp üzerinden gönderin. Hatta kızın ailesinden birisinin numarası varsa ona da gönderin aradan çekilip olanları izleyin. Hiç bir kurum öğrenci ve öğretmenin böyle muhabbetlere girmesine müsaade etmez. Ailesi de yazışmaları okuduktan sonra şikayetçi olacaktır zaten.
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka mısınız arkadaşlar, okula, dershaneye gidiyorsa daha ufacık bir kızdır. Öğretmen olacak o denyoyu tüm yetkili makamlara şikayet etmeniz lazım. Bu yaşta kızların aklı ermez böyle şeyleri, olanları büyük şeyler, eğlence yada farklı her şey sanabilirler. Ailesine yada okul yönetimine mutlaka haber ver kardeşim. İlişkini sonlandırmana bir şey diyemem ama üstüne düşeni yap. O öğretmene hiç bir çocuk emanet edilmemeli.
    20 yaşında kendisi ne yaptığını farkında hocam. Beni hiç alakadar etmez, rahatsız olsaydı gidip kendisi bildirirdi gerekli yerlere.
  • 04-03-2021, 21:59:18
    iyisite.NET
    Kızdan uzaklaşarak en güzelini yapmışsın.
    Ama bir şekilde hocaya da bu durumun kötü birşey olduğunu hissettir bence. Ya kızın ailesi yada dershane müdürü vs.
  • 04-03-2021, 22:01:36
    MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 yaşında kendisi ne yaptığını farkında hocam. Beni hiç alakadar etmez, rahatsız olsaydı gidip kendisi bildirirdi gerekli yerlere.
    Yanlış anlamayın beni ama 20 yaşındaki adamlar artık çocuk. Ergenlikten hormondan ne yaptıklarının farkında değiller. Hocası 25 olsa bile öğrenci öğretmen ilişkisi hiç bir kurumda tolere edilmez. Hocayı kapının önüne koyarlar. Millet çocuğum okusun bir yerlere gelsin diye dişinden tırnağından arttırıp dershaneye kursa gönderiyor. Hoca gelip öğrenciyle fingirdesin diye para ödemiyor. O çocuğu oraya emanet ediyorlar. Ben sizin yerinizde olsam başına bir iş gelmesin diye en kötü ailesine bildirirdim ama yine de siz bilirsiniz.
  • 04-03-2021, 23:02:36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocayı Allahına kavuştur kıza yol ver kanka
  • 04-03-2021, 23:14:21
    yaşları kaç bu ikilinin ?? hoca ve kızın ?
  • 04-03-2021, 23:15:15
    Bu hikayede yanan sen oldun Kız arkadaşına ayrı sinirlendim hocaya çok ayrı