İlişkisinin olduğunu söylesin, tekrarlarsa başka şeyler düşünebilirsiniz.
Doğrudan vurup, kırıp keseceğim derseniz haklıyken haksız olursunuz.
Sevgilisi olduğunu bilmiyordur, iyi düşünün

Kız arkadaşınıza da yüklenmeyin.
Size birisi yazdığında suç sizin mi oluyor?
Elbette hayır. Kız arkadaşınız da sert tepki verirse ne olacağını kestiremiyor olabilir.
İlişkinizi yıpratmayın, birbirinize anlayış ile yaklaşın

Hocasının yaptığı hiç etik değil bunu baştan belirteyim fakat siz de düşünün. Bir kızla tanışmak istediğinizde çoğu zaman sevgilisinin olup olmadığını belli etmiyor.
Siz şimdi "ooo sevgilime yazdı hemen dövücem" derseniz bir ömür REZİL geçirirsiniz.
Öğretmen ile iletişime sen geç.
Rahatsız oluyorum, tekrar edersen başka şekilde konuşacağım de ve yolunuza devam edin.
Psikolojik olarak düşün. Adamı dövdüğünde o kız daha ulaşılamaz olacak ve takıntı haline getirecek. Belki de sevgilin bu durumdan zarar görecek.
Şiddet bir çözüm değildir. Aynı şeyin çok daha beterini yaşamış birisi olarak söylüyorum
HİÇ BİR ŞEY SENİN GELECEĞİNDEN DEĞERLİ DEĞİL.