• 04-03-2021, 13:30:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, dün dershane hocası kız arkadaşıma yazmış, konuşmalar aşağıdaki gibidir. Ne yapmam lazım şimdi. kendisine neden gülücük atıyorsun dedim, gülücük atması doğru bir şey mi? anlatamıyorum kendisine

    NOT: Kız arkadaşımda istekli gibi göründüğü için kendisiyle ilişkimi dün sonlandırdım. Umarım kimse bu tarz insanlarla karşılaşmaz. Bu arada herhangi bir şikayette bulunmayacağım. Kendisi rahatsız olmadığı için buna değmez ve hiç uğraşamam.
  • 04-03-2021, 13:31:49
    #2
    İlişkisinin olduğunu söylesin, tekrarlarsa başka şeyler düşünebilirsiniz.
    Doğrudan vurup, kırıp keseceğim derseniz haklıyken haksız olursunuz.
    Sevgilisi olduğunu bilmiyordur, iyi düşünün
    Kız arkadaşınıza da yüklenmeyin.
    Size birisi yazdığında suç sizin mi oluyor?
    Elbette hayır. Kız arkadaşınız da sert tepki verirse ne olacağını kestiremiyor olabilir.
    İlişkinizi yıpratmayın, birbirinize anlayış ile yaklaşın
    Hocasının yaptığı hiç etik değil bunu baştan belirteyim fakat siz de düşünün. Bir kızla tanışmak istediğinizde çoğu zaman sevgilisinin olup olmadığını belli etmiyor.
    Siz şimdi "ooo sevgilime yazdı hemen dövücem" derseniz bir ömür REZİL geçirirsiniz.
    Öğretmen ile iletişime sen geç.
    Rahatsız oluyorum, tekrar edersen başka şekilde konuşacağım de ve yolunuza devam edin.
    Psikolojik olarak düşün. Adamı dövdüğünde o kız daha ulaşılamaz olacak ve takıntı haline getirecek. Belki de sevgilin bu durumdan zarar görecek.
    Şiddet bir çözüm değildir. Aynı şeyin çok daha beterini yaşamış birisi olarak söylüyorum HİÇ BİR ŞEY SENİN GELECEĞİNDEN DEĞERLİ DEĞİL.
    • Cinan
    • bilisimturk
    • truser
    Cinan, bilisimturk, truser ve 15 kişi bunu beğendi.
    18 kişi bunu beğendi.
  • 04-03-2021, 13:32:07
    #3
    Yapacağın şey ektedir.

  • 04-03-2021, 13:32:17
    #4
    Güzel bir dayak ile fabrika ayarlarına çevirebilirsin bu hocayı
    • Akbas
    • constantine38
    • SeToKaiBa
    Akbas, constantine38, SeToKaiBa ve 20 kişi bunu beğendi.
    23 kişi bunu beğendi.
  • 04-03-2021, 13:32:17
    #5
    hhahahsahsh direk git dershane hocasına deki hayırdır birader ne uçuşması? Resmen yavşamış sevgiline...
  • 04-03-2021, 13:32:25
    #6
    Hoş değil birisinin öğrencisine böyle şeyler yazması direkt yönetime gösterin bence
  • 04-03-2021, 13:32:34
    #7
    elden gidiyeah
  • 04-03-2021, 13:32:37
    #8
    ****** bir öğretmen içeren konuşma. Kız arkadaşınız tepkisini koymalı
  • 04-03-2021, 13:32:39
    #9
    Bir öğretmen öğrencisi ile ders dışı konularda sohbet edemez.
    Hele hele böyle bir şeyi asla yazamaz.
    Kıza resmen seni görüne heyecanlanıyorum demiş.
    Bu konu ortaya çıkarsa o öğretmen direk işten atılır.
    Ama mesele bu durumu şikayet edebilecek tek kişinin kız arkadaşının kendisi olması.
    Ve kız arkadaşının bu durumdan pek rahatsız olduğu söylenemez.
    Kız arkadaşın bu durumdan rahatsızlık duymuyorsa senin kız arkadaşını bırakma vaktin gelmiştir.
    Ama sen bu mesajları falan göstererek bir şikayette bulunursan yasal olarak suçlu duruma düşersin.
    Kız arkadaşının konuyu dershane yönetimine taşıması lazım.
    Ama böyle flört vari gülücüklerle konuşup sonra şikayet etmesi kendisini de haksız hale getirir.
    Oradaki gülücük kızın sadece whatsapta değil derste de yüz yüze hocasına ilgi gösterdiği anlamına gelebilir.
    Adam bunu yazacak cesareti bulduysa kız arkadaşın adama bilerek ya da bilmeyerek farklı sinyaller veriyor olabilir.
    Çünkü bir öğretmenin öğrencisine böyle mesajlar atması yürek ister...