Merhabalar, dün dershane hocası kız arkadaşıma yazmış, konuşmalar aşağıdaki gibidir. Ne yapmam lazım şimdi. kendisine neden gülücük atıyorsun dedim, gülücük atması doğru bir şey mi? anlatamıyorum kendisine
NOT: Kız arkadaşımda istekli gibi göründüğü için kendisiyle ilişkimi dün sonlandırdım. Umarım kimse bu tarz insanlarla karşılaşmaz. Bu arada herhangi bir şikayette bulunmayacağım.
Kendisi rahatsız olmadığı için buna değmez ve hiç uğraşamam.