• 04-03-2021, 13:41:35
    #37
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir öğretmen öğrencisi ile ders dışı konularda sohbet edemez.
    Hele hele böyle bir şeyi asla yazamaz.
    Kıza resmen seni görüne heyecanlanıyorum demiş.
    Bu konu ortaya çıkarsa o öğretmen direk işten atılır.
    Ama mesele bu durumu şikayet edebilecek tek kişinin kız arkadaşının kendisi olması.
    Ve kız arkadaşının bu durumdan pek rahatsız olduğu söylenemez.
    Kız arkadaşın bu durumdan rahatsızlık duymuyorsa senin kız arkadaşını bırakma vaktin gelmiştir.
    Ama sen bu mesajları falan göstererek bir şikayette bulunursan yasal olarak suçlu duruma düşersin.
    Kız arkadaşının konuyu dershane yönetimine taşıması lazım.
    Ama böyle flört vari gülücüklerle konuşup sonra şikayet etmesi kendisini de haksız hale getirir.
    Oradaki gülücük kızın sadece whatsapta değil derste de yüz yüze hocasına ilgi gösterdiği anlamına gelebilir.
    Adam bunu yazacak cesareti bulduysa kız arkadaşın adama bilerek ya da bilmeyerek farklı sinyaller veriyor olabilir.
    Çünkü bir öğretmenin öğrencisine böyle mesajlar atması yürek ister...
    Buna benzer bir yorum yazıcaktım.. eline sağlık

    Herkes doğru kişi değildir. @MrsBaris;
  • 04-03-2021, 13:42:08
    #38
    PREMIUM SEO
    Aynı şehirdeysek mesaj atın, gidip hocayı ziyaret edelim bakalım bir daha birilerine böyle mesaj atabiliyor mu?
  • 04-03-2021, 13:43:22
    #39
    yoklama çekiyor ya tutarsa diye
  • 04-03-2021, 13:44:36
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Başımıza iyiki taş yağmıyor ha ... Bunu yapan bir eğitimci öyle mi ?
  • 04-03-2021, 13:45:42
    #41
    Manitacılık varyasyonlarının çoğunu yaşamış biri olarak, bugün kız arkadaşını korumak amaçlı yapacağın bir hamle veya bir adım yarın “Benim için ne yaptın bu zamana kadar” a dönüşüyor
  • 04-03-2021, 13:47:56
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Aleme ibret olsun diye bir takım girişimlerde bulunabilirsiniz ?
  • 04-03-2021, 13:51:49
    #43
    Üyeliği durduruldu
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleme ibret olsun diye bir takım girişimlerde bulunabilirsiniz ?
    Hocam şimdi bu malum kız arkadaşım rahatsızlık görseydi zaten ben her türlü pislik çıkarırdım. Kız halinden memnun neden başımı yakayım bu kız için. Bana rahatsız ediyor beni dese tamamdır.
  • 04-03-2021, 13:52:03
    #44
    şikayet vs. edilse bir yaptırım olmaz mı?
  • 04-03-2021, 13:52:47
    #45
    Google 1. Sayfa Garantili
    Kız arkadaşınız arkanızdan iş çevirebilecek birisi olsa, size bu mesajı neden göndersin o da var. O gülücüğü bir anlık dalgınlıkla da göndermiş olabilir. Hemen fevri davranmamak gerek bence. Konuşmanın devamı da önemli. Kız arkadaşınız tavrını koymadıysa, konuşmaya devam ettiyse ayrı tabi.