• 04-03-2021, 13:38:01
    #28
    Ogretmenlik bile bitti bu devir baska devir.
  • 04-03-2021, 13:38:14
    #29
    H.burada Bozum İşlemleri
    Hocam yanlış anlama da durduk yere hiçbir hoca durduk yere bu kadar samimi yazacağını düşünmüyorum
  • 04-03-2021, 13:38:17
    #30
    Üyeliği durduruldu
    kement52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence git dersaneye anlat durumu. Kusura bakma ama her okulda varır bu tarz kız tipi. Sonra ne haliniz var de çık.
    hocam girersem o hocanın ağzını burnunu kırarım zaten, o kız hak etmiyor bunu zaten. ne hali varsa görsün
  • 04-03-2021, 13:38:19
    #31
    Üniversitede olsaydı bu muhabbet farklı varyasyonlarda düşünceler oluşup buna uygun hareket edilebilirdi. Yani nasıl halledeceğin sana bağlıydı. Ama dershane dediğine göre ya lise sondasınız ya da mezuna kaldınız. İşi hocayı benzetme boyutundan başlatırsan kimseye derdini anlatamazsın. Kızla konuşacaksın, ikna edeceksin, şikayet edeceksiniz. Hatta elinin altında R10 gibi bir mecra var. Sosyal medya desteği attıracaksın sübyancı öğretmen diye linçleteceksin bak neler oluyor. (ama dershane ilgilenmezse, bu 2. aşama) Sakın bileğine güvenip farklı yollara gitme haklı çıkma olasılığın yok.
  • 04-03-2021, 13:38:28
    #32
    MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün gece zaten yol verdim. üstüne gülüyor hocam.
    Hayırlısı olsun.
    Bu tarz kadınlar çok tehlikelidir.
    Senin başını yakacağına bırak öğretmenin başını yaksın.
    Sen doğrusunu yapmışsın.
  • 04-03-2021, 13:39:00
    #33
    Üyeliği durduruldu
    emreyardim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlama da durduk yere hiçbir hoca durduk yere bu kadar samimi yazacağını düşünmüyorum
    hocam zaten kız yüz vermese hayatta yazamaz dün konuştum oda niyetli gibiydi inş kimse bu tarz insanalrla karşılaşmaz umarım.
  • 04-03-2021, 13:39:45
    #34
    Ne yapmak lazım diye sorarsan çökmek lazım. Ben çökerdim.
  • 04-03-2021, 13:39:55
    #35
    ilk uslüplü dille durumu izah etsin desin hocam benim sevgilim var yalnız hocam

    sonra baktık hoca devam ediyor şikayet etsin ben böyle düşünüyorum çünkü o hocanın şimdi eşi vardır çocuğu vardır ekmek teknesi sonuçta öğretmenlik biraz iyi niyetle yaklaşıyorum gibi gözüküyor ama yani böyle düşünüyorum doğru mu düşünüyorum bilmiyorum
  • 04-03-2021, 13:39:59
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversitede olsaydı bu muhabbet farklı varyasyonlarda düşünceler oluşup buna uygun hareket edilebilirdi. Yani nasıl halledeceğin sana bağlıydı. Ama dershane dediğine göre ya lise sondasınız ya da mezuna kaldınız. İşi hocayı benzetme boyutundan başlatırsan kimseye derdini anlatamazsın. Kızla konuşacaksın, ikna edeceksin, şikayet edeceksiniz. Hatta elinin altında R10 gibi bir mecra var. Sosyal medya desteği attıracaksın sübyancı öğretmen diye linçleteceksin bak neler oluyor. (ama dershane ilgilenmezse, bu 2. aşama) Sakın bileğine güvenip farklı yollara gitme haklı çıkma olasılığın yok.
    hocam ayrıldım kendisiyle zaten bu saatten sonra uzatmanın hiç anlamı yok. ne halleri varsa görsün.