Üniversitede olsaydı bu muhabbet farklı varyasyonlarda düşünceler oluşup buna uygun hareket edilebilirdi. Yani nasıl halledeceğin sana bağlıydı. Ama dershane dediğine göre ya lise sondasınız ya da mezuna kaldınız. İşi hocayı benzetme boyutundan başlatırsan kimseye derdini anlatamazsın. Kızla konuşacaksın, ikna edeceksin, şikayet edeceksiniz. Hatta elinin altında R10 gibi bir mecra var. Sosyal medya desteği attıracaksın sübyancı öğretmen diye linçleteceksin bak neler oluyor. (ama dershane ilgilenmezse, bu 2. aşama) Sakın bileğine güvenip farklı yollara gitme haklı çıkma olasılığın yok.
hocam ayrıldım kendisiyle zaten bu saatten sonra uzatmanın hiç anlamı yok. ne halleri varsa görsün.