20 yaşında kendisi ne yaptığını farkında hocam. Beni hiç alakadar etmez, rahatsız olsaydı gidip kendisi bildirirdi gerekli yerlere.
Yanlış anlamayın beni ama 20 yaşındaki adamlar artık çocuk. Ergenlikten hormondan ne yaptıklarının farkında değiller. Hocası 25 olsa bile öğrenci öğretmen ilişkisi hiç bir kurumda tolere edilmez. Hocayı kapının önüne koyarlar. Millet çocuğum okusun bir yerlere gelsin diye dişinden tırnağından arttırıp dershaneye kursa gönderiyor. Hoca gelip öğrenciyle fingirdesin diye para ödemiyor. O çocuğu oraya emanet ediyorlar. Ben sizin yerinizde olsam başına bir iş gelmesin diye en kötü ailesine bildirirdim ama yine de siz bilirsiniz.