Hocayla sakın muhatap olmayın. Dershanenin kurucusuna, kurucuya ulaşamıyorsanız müdürüne wp üzerinden gönderin. Hatta kızın ailesinden birisinin numarası varsa ona da gönderin aradan çekilip olanları izleyin. Hiç bir kurum öğrenci ve öğretmenin böyle muhabbetlere girmesine müsaade etmez. Ailesi de yazışmaları okuduktan sonra şikayetçi olacaktır zaten.