Bi an dalgınlıka ve şaşkınlıkla öyle gülücük atmış olabilir. Gülücük eklemesi hocaya kur yapıyor anlamına gelmez. Gülücük olması hiçbir anlama gelmez. Bu tarz çıkarımlar yapmak doğru değildir bilemeyiz. Ama zaten arkanızdan bi iş çevirecek olsa size bunu asla göstermez hatta ruhunuz bile duymaz. Bunu bir şekilde size gösterdiyse zaten rahatsızlık duymuştur ve sizinle paylaşmıştır bu anlama gelir. Yaşları bilmeyerek bu yorumda bulunuyorum. Hocanın yaptığı her durumda etik değil.
Hocam geçen zamanlarda da bir çok hatası oldu, o yüzden inanın savunulacak bir tarafı kalmadı. Benden uzak olsun gerisi hiç ilgilendirmez beni.