• 03-03-2021, 01:48:04
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhabalar,

    Şimdi Twitter gündemini takip edeyim dedim #SahteSalgınaBoyunEğmiyoruz adında etiket açılmış ve şuan 1. sırada, atılan tweetler hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Ekstra not:
    Biliyorum bizi kısıtlayan geçen her gün, bizi zarara(ruhen ve manevi olarak) sokuyor. Elbette sokağa çıkma yasakları, kafe yasakları vs.. esnafımızı çok zora sokuyor, bu yüzden kademeli olarak yasaklar azaltılırsa daha iyi olacaktır. Fakat maskelerin tamamen çıkarılıp, eski hayata dönülmesinin bazı riskleri doğuracağını düşünüyorum. Örneğin hastane dolum oranları artsa, bu sefer sağlık sistemi yoğun bir baskı içinde olacaktır.
  • 03-03-2021, 01:49:02
    #2
    Vaka sayılarının tekrar yükselmesini istiyoruz diyorlar
  • 03-03-2021, 01:50:06
    #3
    Kesinlikle incelenmesi gereken iki platform var; Tiktok, Twitter
  • 03-03-2021, 01:50:50
    #4
    #Beyinistiyoruz deseler daha iyi olmazmıydı belki bi hayır sahibi verirdi
  • 03-03-2021, 01:55:57
    #5
    3 gramlık hastalık riski yüzünden en önemli özgürlüklerimizi verdik.

    50 yaş üstü ölüyorsa kendilerini izole etsinler.

    Gençlerde ölüm oranı belli. Çok az. Bu kadarcık ölüm riski için; ben hayatımdan en önemli ve asla geri gelmeyecek 5 seneyi, bana servetinden 1 kuruş vermeyecek olan ve ekstra 3-4 sene daha fazla yaşasa dünyaya kayda değer katkısı olmayacak ihtiyarlar için vermeyi mantıklı bulmuyorum.

    Açıkçası temel hak ve özgürlüklerimi vermektense virüsten ölmeyi tercih ederim. Atalarımızın yaptığı gibi.
  • 03-03-2021, 01:57:12
    #6
    BaTuhan38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle incelenmesi gereken iki platform var; Tiktok, Twitter
    @BaTuhan38; katılıyorum, tiktok artık kaldırılmalı, twitter'a ise kısıtlama getirilmeli, insanların böyle algılarını değişitirirlerse vah halimize
  • 03-03-2021, 01:58:36
    #7
    gorunmezm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gramlık hastalık riski yüzünden en önemli özgürlüklerimizi verdik.

    50 yaş üstü ölüyorsa kendilerini izole etsinler.

    Gençlerde ölüm oranı belli. Çok az. Bu kadarcık ölüm riski için ben hayatımdan 5 seneyi vermeyi mantıklı bulmuyorum. Açıkçası temel hak ve özgürlüklerimi vermektense virüsten ölmeyi tercih ederim. Atalarımızın yaptığı gibi. Ancak şimdiki nesilde o bağımsızlık ruhunun 100’de biri yok.
    Eğer dağ başına giderseniz, hastalıktan ölmeyi orada tercih edebilirsiniz üstadım. Ama hayatından 5 yıl verip yaşamak isteyen insanlara da hastalık bulaştırma hakkınız yok. Bu durumda ıssız bir adaya ya da dağa gidemiyorsanız, siz de 5 yıl vermek durumundasınız.
  • 03-03-2021, 01:59:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    gorunmezm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gramlık hastalık riski yüzünden en önemli özgürlüklerimizi verdik.

    50 yaş üstü ölüyorsa kendilerini izole etsinler.

    Gençlerde ölüm oranı belli. Çok az. Bu kadarcık ölüm riski için ben hayatımdan 5 seneyi vermeyi mantıklı bulmuyorum. Açıkçası temel hak ve özgürlüklerimi vermektense virüsten ölmeyi tercih ederim. Atalarımızın yaptığı gibi. Ancak şimdiki nesilde o bağımsızlık ruhunun 100’de biri yok.
    fikrim var bilgim yok vakası
  • 03-03-2021, 01:59:16
    #9
    PREMIUM SEO
    Amerika'nın Texas eyaletinde pandemi yasaklarıyla maskeler kaldırıldı. Normal yaşama geçtiler. Yasaklar elbette olmalı ama İngiltere'nin yaptığı gibi bu virüsle yaşamayı öğrenmeliyiz. Buna istinaden yasakların bu şekilde kademeli olarak kaldırılmasını doğru buluyorum.