3 gramlık hastalık riski yüzünden en önemli özgürlüklerimizi verdik.
50 yaş üstü ölüyorsa kendilerini izole etsinler.
Gençlerde ölüm oranı belli. Çok az. Bu kadarcık ölüm riski için ben hayatımdan 5 seneyi vermeyi mantıklı bulmuyorum. Açıkçası temel hak ve özgürlüklerimi vermektense virüsten ölmeyi tercih ederim. Atalarımızın yaptığı gibi. Ancak şimdiki nesilde o bağımsızlık ruhunun 100de biri yok.
fikrim var bilgim yok vakası