Merhabalar,

Şimdi Twitter gündemini takip edeyim dedim #SahteSalgınaBoyunEğmiyoruz adında etiket açılmış ve şuan 1. sırada, atılan tweetler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ekstra not:
Biliyorum bizi kısıtlayan geçen her gün, bizi zarara(ruhen ve manevi olarak) sokuyor. Elbette sokağa çıkma yasakları, kafe yasakları vs.. esnafımızı çok zora sokuyor, bu yüzden kademeli olarak yasaklar azaltılırsa daha iyi olacaktır. Fakat maskelerin tamamen çıkarılıp, eski hayata dönülmesinin bazı riskleri doğuracağını düşünüyorum. Örneğin hastane dolum oranları artsa, bu sefer sağlık sistemi yoğun bir baskı içinde olacaktır.