Amerika'nın Texas eyaletinde pandemi yasaklarıyla maskeler kaldırıldı. Normal yaşama geçtiler. Yasaklar elbette olmalı ama İngiltere'nin yaptığı gibi bu virüsle yaşamayı öğrenmeliyiz. Buna istinaden yasakların bu şekilde kademeli olarak kaldırılmasını doğru buluyorum.